Підготовка до ЗНО з історії України для учнів випускних груп: 307, 308, 316, 312, 209.
Допомога у вивченні персоналій:
Персоналії до ДПА дивіться після Т. Шевченка – 11.25 хв.
Корисна інформація для випускників.
Посилання для підготовки до ЗНО:
На цьому YouTube-каналі представлені відеороліки з усіх тем програми ЗНО. Підготовка до ДПА – ХХ ст. розпочинається з теми 18, фільм 30.
У відео представлені фото, відео, пояснення термінів.
Учням, що здають ЗНО.
Посилання для вивчення пам’яток культури.
Пам’ятки до ХХ ст. переглядайте і вивчайте.
Зверніть особливу увагу авторів творів образотворчого мистецтва, а також міста, в яких розташовані пам’ятки архітектури з 5.25 хв.
Завдання для учнів 3 курсів з географії: гр. 307, 316.
Тема: «Країни Африки»
1. Виконати завдання за посиланням з теми «Загальний огляд країн Африки».
3. Заповнити порівняльну таблицю з теми: «Найбільші країни Африки: Єгипет, ПАР»
4. Переглянути відео: цікаві факти про Єгипет:
Завдання з всесвітньої історії для учнів 3
курсу: 307, 308, 312.
Підручник:
Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст.
1. п. 22 – 23 опрацювати, вивчити терміни і поняття.
2. Виписати в зошити причини “холодної війни”, регіональні конфлікти, які відбулись в ході війни, основні дати.
3. Передивитись відеоурок МОН:
4. Переглянути відео, визначати передумови початку “холодної війни”.
5. п. 24 опрацювати, відповісти на запитання, виписати терміни і ознаки тероризму в зошити.
6. Переглянути відео про історію терористичних організацій.
Визначити спільні риси діяльності терористів і найвідоміші сучасні терористичні організації.
Завдання для учнів 2 і 1 курсів з всесвітньої історії: гр. 205, 113.
Підручник:
Тема “Країни Азії в 20 - 30-х рр. ХХ ст.”
1. п. 23 – 24 опрацювати, зробити конспект, відповісти на запитання.
2. Виписати в зошит причини і наслідки «Соляного походу» М. Ганді.
3. Переглянути відеофрагменти про життя і боротьбу М. Ганді.
Завдання з історії України для групи 205:
Тема: Україна в період повоєнної відбудови (урок узагальнення)
1. Пройти онлайн-тестування за посиланням:
Завдання з історії України для учнів 1 курсів: гр. 117, 114, 104, 113
Тема: Форсована індустріалізація. Суцільна колективізація. Голодомор.
1. Опрацювати п. 23 – 25.
2. Виписати терміни і поняття: Соціалістичне змагання, Суцільна колективізація, Колгосп (колективне господарство), Радгосп, Куркуль (куркульство), розкуркулення, експропріація, «чорні дошки», голодомор, геноцид.
3. Визначити джерела індустріалізації.
4. Зазначити суть «Шахтинської справи».
5. В зошити виписати причини голодомору.
6. Переглянути відео з теми:
Комментариев нет:
Отправить комментарий